Jun 9, 2011

mesej best....

dulu-dulu suke sangat tukar dengan kawan-kawan mesej best-best
sekarang nih aku tak buat dah kalau ada pon 1,2 ja
korang ada ke lagi sekarang nih main tukar2 mesej
kadang-kadang tuh best la jugak kan
seronok macam-macam jenis mesej aku dapat sedih la,happy la,lawak la
macam-macam la
dah aku malas nak bising banyak-banyak
mai tengok mesej best-best yang pernah aku dapat


  • nampaknya hubungan kita cukup setakat nyh saja la k....
    walaupun banyak kenangan kita bersama..namun kita terpaksa berpisah..
    walaupun di kala aku menangis kaulah penawarnya..tapi
    sekarang tak mungkin lagi kerana aku semakin dewasa,,kau tak layak lagi untukku..

    selamat tinggal BOTOL SUSU....hahah
  • ku renung tubuhmu..lalu ku raba dadamu..pahamu..punggungmu
    ku lihat tubuhmu sungguh licin..lalu ku berteriak!!!!!!

    mak!!!!bulu dah habis cabut..ayam nak letak mana?????
  • mengenali seseorang tuh kadang kala membuat kita ketawa,
    mengenali seseorang itu kadang kala membuatkan kita mengalirkan air mata,
    sesungguhnya,
    mengenali seseorang itu mampu memberi kita sejuta rasa,,marah,sedih,gembira,
    sayang & rindu
    tapi....sedarkah kita?
    mengenali seseorang itu sebenarnya adalah satu ANUGERAH...biarpun hadirnya
    hanya seketika & sekadar teman sementara
    bersyukurlah dengan kehadirannya kerna barangkali melaluinyalah kita mengerti
    ap itu erti SEBUAH PERKENALAN..
  • dalam kolam ada berudu,dalam hati ada rindu
    jangan marah @ terharu..saje nak ucap salam rindu
    kalau boleh nak cakap i LUVE you,,,tapi takut kena kayu
    cume nak pesan sesuatu...ingat daku dalam doamu....
  • ukirkan persaudaraan kita diatas ukiran kasih sayang,,
    ciptakan kejayaan kita bersama di atassebuah impian,,
    kukuhkan ukhwah kita diatas keikhlasan kerana ALLAH..
  • hargai bila berdua,,
    sayangi bila bersama,,
    maafkan bila terluka,,
    rindui bila berjauhan,,
    fahami bila keliru,,
    nasihati bila terleka,,
    ingati bila sunyi,,
    inilah erti PERSAHABATAN,,,
  • awak comel
    kool...menarik..bijak..ada class...& disayangi
    sms nyh orang bagi kat saya,bkan untuk awak,jangan perasan
    saya nak suruh awak bace je,,,
  • harta yang paling menguntungkan ialah sabar,
    teman yang palingakrab ialah amal,
    pengawal peribadi yang pling berwaspada ialah diam,
    bahasa yang paling manis ialah senyuman,
    dan ibadah yang paling indah tentu nya solat..
  • dengar cite bulu mate akan jatuh bila ade someone rindu kite
    bila dengar cantu saye trus stop rindu awak..
    sbb takot nanti aewak dah x cute sbb x dak bulu mate,,heheh
  • anda adalah suspek yang aku buru kerna didapati bersalah atas tuduhan
MENCURI HATIKU,MENCEROBOH MIMPIKU DAN MENGGANGU KETENTERAMAN
JIWAKU.....
anda telah disabitkan kesalahan dibawah AKTA PERASAAN KANUN PERCINTAAN dan
anda akan dijatuhkan hukuman SEHIDUP dan SEMATI dengan ku @ didenda melebihi 100 ciuman dariku @ ke2duanya sekali tanpa sebarang ikat jamin atau peguambela,
sila ikut aku ke muka pengadilan menghadap tok kadi...
ada apa2 bantahan,,??????


No comments: