Sep 9, 2011

apabila LEPAQ COMMUNITY bertemu di KFC,,,

artis nyh,,mai2 nak minta sign ka,,hahha

macam2 duta ada,,pilih ja,,

paling kalot,,,kah3..

hehe

x taw x taw,,,hahha

selera habis,,lapaq x kira,,

rajin hisyam nyh,,

lambat bebenor la depa nyh nak bagi aku ayam tu,,haha

diva kita kata,,'cukup ka semua ayam nyh'..keh3

suka habis pic nyh,,,semat betoi,,

hang tgok,,,,puas ooo makan

proses mengagihkan ayam,,kui3.

tangan minyak mkan KFC,,tu pegang lagu nyh

sepenuh meja bole letak..

macam2 gaya la,,


apabila geng LEPAQ COMMUNITY bertembung
apa lagi riuh habis semua
gegaq kfc tuh,,kui3
seronok tahap gaban la weh bila jumpa ramai2 macm nyh
bukan selalu kan
lagipon kita semua skrang nyh dah lain2 kelas
bila lagi nak sama2 macm nyh
syukur la semuanya berjalan lancar semalam
macam2 kerenah duh,,nmpak ja semua da besar
hakikatnya perangaui kami,,sma ja
hahah
tapi part paling best tiba2 ja terdengar detuman indah kat situ
x tau sapa yang terkentut,,syok gila semua pakat dok gelak


lepas makan semua bergambar la,,
part nyh la paling best,,
macam2 gaya,,,tanya ja sume kami bole buat
acececececce
sporting habis lepaq community nyh
balik2 tuh kenyang die ang x yah cakap la
smpai bngun tido esok pagi pon aku kenyang lagi
yala smpai makan sudu weh,hahhaah

aku bnyak bnda lagi nak cakap
tapi mak dah panggil nak p umah terbuka da nyh
so sikit ja nak membebel,,hahha

ha ingat weh taun depan kat mana pulak
roti canai or secret recepi
sponser dah ada,,tunggu je,,hahha

=)

No comments: