Oct 20, 2011

bodohnya perempuan gaduh sebab "BEREBUTKAN LELAKI"....





A: hang ingat hang tuh bagus sangat!!!!
kalau muka cantik tak pa jugak nyh muka pon macam ****

B: panggg!!!!hang jaga sikit mulut hang na,,hang tuh pon sama la
hang ingat aku hadap sangat ka laki tuh ,,hang nak hang amik la.

A: ehhh..hang diam banyak menjawab pulak pompuan nyh
hang tau kan tuh balak aku yang hang p gatai nak jugak apasal
nampak sangat hang nyh memang pompuan gatai,miang!!!!

B:(sambil tarik2 rambut) woi!!!masalah sekarang nyh aku tak tau jantan tuh hang punya
kalau aku tau hang punya aku pon tak hadap la wei,,belah la,,siallll


errggghhhh ,,,,,sungguh tragis
masalah sekarang nyh yang kian hangat macam goreng pisang terlebih laku
dah bersepah kat tepi jalan ,tangga sekola tak lupa jugak tandas sekola
nyh la tempat yang selalu perempuan gaduh sebab LELAKI
bukan dekat sini ja merata tempat pon bole jadi kalau nafsu nak tunjuk bakat yang terpendam
(tinju la konon)tuh membuak-buak
BERGADUH SEBAB BEREBUT LAKI WEHHHH!!!!!
tajuk nyh la aku paling tak suka nampak sangat depa2 nyh bodoh
aku sungguh tak pasti aset mahai apa yang ada kat laki-laki tuh sampai
menimbulkan pergaduhan antara perempuan2 nyh hingga sikap keperempuanan
mereka hilang sekelip mata..
mungkin laki tuh ada gigi emas ka!!!aku pon tak tau


gaduh punya gaduh sampai sakit badan2,,luka ,darah,mulut pecah
hanya sebab berebutkan LELAKI
gaduh sampai tercabut tudung(kalau pakai la),terselak kain,mengeluarkan kata2 kesat,
sampai semua orang keliling tengok free show korang...
mana korang letak maruah korang ???
bawah ketiak balak yang hangpa dok berebut sangat tuh ka????
BANGGA SEBAB SIKAP KEPEREMPUANAN HANGPA TERCEMAR
SEBAB 'BERGADUH BEREBUTKAN LELAKI'
bagus!!!itu la yang korang nak kan sangat
macam la ada seorang lelaki ja kat dunia nyh
sedang2 korang gaduh balak yang korang hadap sangat tuh
TAK BOLEH NAK BUAT APA????
last2 dia tengok ja hangpa gaduh,,seronok pulak dia
yala bangga habis orang gaduh sebab berebutkan dia,,maunya x usap janggut sat


senang cerita sedar sikit!!!!kita nyh perempuan
hangpa tau dak martabat kita nyh sebenarnya tinggi
jadi tidak perlulah untuk kita merendahkannya hanya sebab berebutkan seorang lelaki
mungkin ada lelaki yang terbaik yang ALLAH berikan kepada kita
yang boleh membawa kita ke jalan yang benar...
yang boleh menjadi imam kita...
yang boleh memberikan sepenuh kasih sayangnya kepada kita
tak teringin ka nak macam itu????

lelaki yang betul-betul sayangkan kita adalah lelaki yang
tidak suka mengambil kesempatan ke atas kita
lelaki yang tidak suka menyakiti hati kita
lelaki yang tidak menghancurkan hidup kita
lelaki yang tidak menipu kita
lelaki yang tidak suka melukai hati kita
lelaki yang tidak suka menyentuh kita sesuka hati kerana nafsu
kerana dia nak kita yang halal bagi dia

cinta yang buta,yang betul2 buta,yang pekak,yang bisu
itu adalah cinta yang berlandaskan nafsu
itu adalah cinta yang jijik dan kotor!!!!
cinta yang bersulam dengan berpegang tangan
cinta yang disulam dengan ciuman yang akan diakhiri dengan zina
itu adalah cinta yang SANGAT JIJIK DAN KOTOR!!!!
itu bukan cinta yang SEJATI...
seorang lelaki yang menyentuh kamu sebelum menikah dengan kamu
dia tidak menyayangi kamu tapi dia MENGHINA KAMU!!!!
seorang lelaki yang sayang kita takkan sentuh kita
selagi kita tidak halal bagi dia
-ini adalh sedikit kata kak wardina-

jadi kita sebagai perempuan jagalah diri kita baik2
janganlah sebabkan seorang lelaki kita melakukan perkara yng bodoh
ingat!!!!lelaki yang baik tidakkan sentuh kita
orang selalu cakap kalau nak cari lelaki pastikan dia tidak tinggal solat
supaya dia dapat bimbing kita ke jalan yang benar
ini solat pun tinggal..REJECT!!!!
sekiranya dia tak cinta pada penciptaNya sendiri
macam mana dia nak sayang kita
betul x??????
peringatan lah untuk kita semua termasuk aku,,,







p/s: tak payah la takpuas hati atas kejayaan orang,,dah tu usaha dia,,alhamdulillah la=)






No comments: