Oct 18, 2011

dia itu kalau bercakap.....



dia itu kalau bercakap..nada suara dia rendah

sedang aku marah-marah...ko boleh lembut je cakap sejukkan hati aku

dia itu tak suka bercakap banyak..kenapa?

dia takot tercakap benda-benda yang lagha(sia-sia)

dia suka bercakap mengenai agama ,islam,dan benda-benda yang selama nyh
aku tak tahu pon mengenai islam

aku tak tipu weh..aku suka tengok dia bercakap mengenai benda-benda yang macam nyh
aku rasa seronok bila tengok dia menerangkan tentang agama kepada aku
ko tanya ja kisah itu kisah ini semua dia boleh jawab

dia jugak suka cerita benda-benda yang macam mana ek aku nak cakap
ha!!!macam sejarah la lebih kurang
pasal adolf hitler,pasal macam mana islam berkembang dulu
aku suka tengok dia cakap pasal dunia,,kiranya mengkaji la
aku minat sangat

tahu tak pasal peristiwa 11 sept,,,itu semua rancang saja
tahu apa yahudi buat nak jatuhkan islam?
tahu apa benda yang kita selalu buat yang bertentangan dengan agama tanpa kita sedar?
tahu tentang isi kandungan al-quran?
tahu tentang rahsia simbol yahudi?
tahu sejarah valentine?


aku hanya mampu berkata
dia itu kalau bercakap.................




p/s : nak sangat tengok ramai orang pandai cakap benda-benda macam nyh kat aku,,aku suka
=)

No comments: