Nov 5, 2011

5.11.2011





motif letak picture ini : tak dapat dikenal pasti
mesej yang nak disampaikan : sendiri tengok dan faham
masa letak picture ini : 10.09 malam

sedikit cerita daripada tuan tanah dipersilakan dengar : 

aku tak pernah bercinta..ini pengakuan jujur dan bukannya riak..siyes tak tipu sampai berani nak tepuk meja dengan tangan sebab membuat pengakuan yang sebenarnya memang betol..bukan apa mungkin sebab aku memang tak berapa nak gemar kot..nak kata ko baik..tidak-tidak itu sebenanrnya bukan niat aku(sambil usap dagu)..tapi kalau ss (syok sendiri) tuh pernah sangat.tapi aku diam-diam saja tak suka nak luah-luah sebab kita kene faham yang kita ini syiok sendiri iye puan-puan.jadi takot tak terbalas so tak payah taruh harapan yang tinggi menggunung sangat..jadi bersifat sederhana sikit..haha..dah merepek sudah

ok2..bercinta ini sebenarnya tak salah bagi aku..semua orang ada perasaan suka sama suka betol tak??yes betol!!!tapi apabila sudah bercinta itu perlulah kita menjaga batas-batas nya agar tidak terjatuh ke lembah kehancuran atau zina atau apa-apa saja yang tak baik(bole masuk ustazah pilihan dak?)..jadi kita kena jaga la maruah kita terutamanya perempuan..

kalau tengok picture di atas nampak sedih kan..jadi dengan rasa rendah diri keluarkan sedikit air mata tanda sedih..aku saja ja...ok kalau situasi di atas jadi kat kita apa nak buat??..angkat kaki la.hamboi senang nya ko cakap..kalau aku la kan(ini bicara orang tak dak pengalaman) aku bersyukur walaupun sedikit sedih..iyelah sekurang-kurangnya allah dah tunjukkan kat kita yang dia ini mungkin bukan jodoh kita.kita redha je la.sekurang-kurangnya juga kita nampak yang dia nyh sebenarnya seorang yang tak ambil berat dan menghargai apa yang kita beri..kalau macam tuh macam mana dia nak jaga kita..betol tak..berdoalah kepada allah semoga kita mendapat jodoh yang baik dalam hidup kita.(bicara orang tak dak pengalaman tamat..sekian)






p/s : cegu tanya saya lagi berapa harga motor lc..jenuh saya kira-kira buat2 bajet tau..haha

No comments: