Nov 25, 2011

cerita dia sekarang nyh mood bola tak habis lagi...




"eh..hang nyh apa pasai..aku rasa sukan sea 2011 dekat indonesia tuh dah lama melabuhkan tirai.."

"biaqlah..nyh bola sepak tak habis lagi la...sokong la sikit.."



dah nampak dah kat atas nyh..rasanya tak perlu la tanya lagi mengapa asyik dok sokong pasukan bola sepak negara kita nyh....ahad nyh malaysia bakal menentang bahrain selepas rabu lepas kalah ditangan syria...serius waktu tuh penat pon tak habis lagi selepas mengalahkan indonesia....so kekalahan pasukan negara tetap aku terima,,cewahhh...



SAMA ada bersikap diplomasi atau sebaliknya, skuad bola sepak Bahrain menghambur pujian ke atas Malaysia yang dianggap makin liat ketika ini. Jurulatih pasukan dari negara Teluk itu, Salman Sharida beranggapan anak didik Ong Kim Swee pasti sukar ditewaskan dalam pertembungan Kelayakan Olimpik 2012 di Stadium Nasional, Bukit Jalil, Ahad ini. “Ada beberapa pemain Malaysia yang bagus. Pemain nombor 12 anda (Muhamad Nazmi Faiz Mansur) ada kemampuan tinggi. Saya lihat dia menjana bahagian tengah dengan baik dan kita perlu lebih berhati-hati dengan pemain ini untuk mengelak dimalukan nanti,”

Sumber:Berita Harian


terharu aku baca nyh...



“saya cukup tersentuh, mereka tidak berganjak, mereka beri sokongan penuh, saya hargai, dan kita perlu balas kepercayaan mereka dan bangkit menunjukkan aksi garang menentang Bahrain, saya yakin kita akan dapat melakukannya, kerana hari ini kita beraksi dalam keadaan kita masih keletihan, selain ketiadaan beberapa pemain seperti Fadhli (demam), Syahrul (fitness), Irfan (minor injury), dan kesemua mereka saya jangka akan dapat kembali beraksi menentang Bahrain nanti..”.

Sumber:Muhammad Aiman-blogger Suara Sukan Anda




ramai2 la bagi sokongan ahad nyh...moga kejayaan berpihak pada kita..amin



ramainya penyokong malaysia....terharu...










aku pon turut menyokong..hahaha....











p/s : yang kecoh pasai rakyat malaysia yang hilang kat indonesia tuh dah jumpa..alhamdulillah,,,

No comments: