Nov 3, 2011

doa duduk antara dua sujud





pernah kita hayati doa duduk antara 2 sujud??atau kita baca terlalu laju sampai tak sempat nak faham maksudnya.sekiranya kita mengetahui maksudnya pasti kita dapat menghayati doa kita..sama-samalah kita hayati doa.peringatan untuk diri aku dan semua.


✔ Rabbighfirlii (Tuhanku, ampuni aku)





✔ Warhamnii (Rahmati aku)






✔ Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)






✔ Warfa’nii (Angkatlah darjatku)






✔ Warzuqnii (Berilah aku rezeki)






✔ Wahdinii (Berilah aku petunjuk)






✔ Wa’Aafinii (Sihatkan aku)






✔ Wa’fuannii (Maafkan aku)











 p/s : terjumpa dekat fb heliza helmi..sungguh tertarik..

2 comments:

_mauhaha_corner said...

thankzz for the info...teguran untuk diri sendiri..kadang2x bacaan nie la paling laju bace...huhu~~~

jAr! TekAN said...

yap..haha.tak pa kita bole memperbaiki bacaan kita