Mar 22, 2012

motivator terbaik pernah aku jumpa.....

hari nyh 22/3/2012
ALLAH S.W.T telah mempertemukan aku dengan seorang pakar motivasi
yang membuatkan aku menangis dan mata hampir bengkak
yang membuatkan aku tak pernah rasa menyesal yang teramat macam nyh
yang membuatkan ego aku untuk tidak menangis runtuh
yang membuatkan aku bangkit semula untuk berjuang 
yang membuatkan aku bersemangat untuk berjaya
yang membuatkan aku percaya bahawa usaha yang gigih membuahkan hasil
yang membuatkan aku sedar siapa aku sebenarnya
yang membuatkan aku mengerti pengorbanan mak dan abah
yang membuatkan aku ketawa
yang membuatkan aku terpukau dengan aksi2 yang dilakukan
yang membuatkan aku bangkit dari kelemahan


terima kasih aku ucapkan
kesyukuran yang tidak terhingga

apa yang aku banggakan dengan DR.FAKHRUL RAZI HANAFIAH

#berjaya membuatkan para pelajar insaf dengan kesalahan diri sendiri

#jujur bila berbicara

#tidak menggunakan mikrofon ketika bercakap selama 6 jam

#kisah2 hidupnya yang banyak pengajaran sehinggakan mengalirkan air mata

#benci dengan anak melayu yang bodoh.."buat latihan.buat latihan.buat latihan kalau nak berjaya"

#pelajar2 tidak tidur dan bising dan bosan ketika beliau menyampaikan motivasi

#kesungguhan dan semangat yang tinggi dan tidak putus asa

#berani menyahut cabaran dan menjaga maruah


"ALLAH TAKKAN UBAH NASIB SESEORANG ITU KALAU KITA SENDIRI TIDAK
BERUSAHA UNTUK MENGUBAH NASIB KITA"

"BUAT LATIHAN BUAT LATIHAN BUAT LATIHAN BUAT LATIHAN KALAU 
NAK BERJAYA"

"PAM PAM DAN PAM..LAGI BANYAK KITA PAM LAGI BANYAK MINYAK 
YANG KITA DAPAT....USAHA USAHA DAN USAHA LAGI BANYAK KITA USAHA
LAGI BANYAK "A" YANG KITA DAPAT"

"KALAU KITA USAHA INSYA-ALLAH...ALLAH PASTI AKAN BANTU KITA"


"WAKTU SEKOLAH NYH BELAJAR JANGAN DOK BERCINTA..SEMUA TUH
HANYA SEMENTARA"





p/s : weh aku nangis bukan sebab nak tunjuk dekat mak aku...tapi aku menangis sebab aku tau aku banyak dosa dengan mak abah aku...hang bila lagi nak insaf..

8 comments:

Aina Mardhia said...

mmg best pn ceramah dia!!

jAr! TekAN said...

kan betul2 best

atiey mohamad said...

aq ske dye motivate org...best gler....

jAr! TekAN said...

betul...memang sampai la

salini ismail said...

Ada x num tepon en fakrul razi

salini ismail said...

Ada x num tepon en fakrul razi

Alv in said...


O126711147

Alv in said...


O126711147