Oct 12, 2013

apakah??

Assalamualaikum.

Situasi aku sebagai seorang yang berstatus pelajar semakin hari semakin mencabar ditambah pulak dengan gejala tidak sihat yang sering kali juga aku amalkan sejak kebelakangan ini iaitu tidur lambat.bangun lambat then pergi kelas lambat.then kena boooo dengan kawan-kawan yang dicintai *jeling mata.

*pendahuluan tajaan cekelat fun-umm enaknya melantak hari-hari.eh?

18 tahun sudah kini.dahulunya kami membesar bersama.seronok.bermain bersama,ketawa bersama,pergi kedai bersama,tolong atok bersama,makan eskerem bersama dan ku bersumpah harap kita berjaya bersama.yow yow.rasa macam zaman paling bahagia sahaja pada waktu itu.sekarang masing-masing dah besar dan sudah ada laluan sendiri.




Waktu dekat sekolah menengah dulu kalau ada budak na kurang hajo dengan aku,aku cepat-cepat lari laju-laju report dekat dia "amir,hang tau dak budak tuh bla bla bla bla...".then dia jawab balik "yaka!kalau dia kacau hang lagi,bagitau aku,tau la dia nanti."*amboi bajet taff sangat hoi!


Lepastu kalau dia tak faham apa-apa dia tanya aku,mathematics kah,bahasa hinggeris kah,bahasa melayukah dan macam-macam lagi kecuali automotif.yala mana aku tahuk pasai komponen kereta bagai.aku pun kalau tak faham pergi tanya dia.begitulah.bila time nak exam sama-sama pesan "weh jawab elok-elok.boleh punya."kikikikikiki


Sekarang dah sambung belajar.aku dapat Politeknik Ungku Omar.dia dapat IKM.bila berjauhan *pui ayat kekadang tuh chat tanya kabar.apa cerita sekarang.macam mana hidup sebagai seorang mahasiswa.
acecece.bila sama-sama balik macam-macam cerita keluar start daripada belajar,makan,lecturer aku baik lah,kawan aku tuh lawak lah,ter-per-gi kelas lambatlah,accidentlah,bila nak kawinlah?eh eh eh.kalau bersembang 1 hari merupakan hari yang tidak cukup ok untuk menghabiskan cerita.sampai tak hengat dah kiri kanan.gelak sampai sakit perut pun dah tak peduli dah.


Hurmm.itulh walaupun dah meningkat dewasa masih ada lagi masa untuk berbual.walaupun tak sehebat dan sekerap dulu.tak mengapa.gunalah WECHAT!!kecanggihan teknologi kini tidak menghalang kita untuk berkomunikasi kan..gittuuuuu


                         

semoga aku berjaya.hang pun berjaya.kita sepupu..

No comments: