Nov 2, 2013

Kertas akhir.


Assalamualaikum.






*cerita 3 hari lepas.



Aku hairan awat markah soalan tuh banyak sangat sedangkan jalan kira aku sikit sangat.aku pening sangat.aku rasa aku tersilap sangat dan aku rasa aku dah tak boleh patah balik sangat.-.-



Alhamdulillah.semua paper sudah selamat sampai di tangan pensyarah.sudah buat yang terbaik dan tawakal.terbaiklahsangat.masa nak jawab paper berdebaq habis tapi belum jawab lagi.baca doa dulu hembuih kiri kanan atas bawah pastu mula.lepas tu bila ada soalan yang susah dahi aku mula la kerut seribulimaratus.tiba-tiba kepeningan yang amat dasyat melanda.jem r.




Tiba-tiba raut wajah mama dalam keadaan garang selepas tahu result aku terbayang dalam minda.teruih aku macam ada la sikit semangat nak bangkit dari terjunam ke gua putusasa.ya untuk mama dengan abah.


-..................-







Selepas  ni bermulalah alam kehidupan yang baharu iaitu tidak lain tidak bukan menjadi seorang isteri.hihihi.maluss.ok stop.masuk sem 2 aku kena duduk rumah sewa.ya rumah sewa.rumah impian yang di mana kita dapat bersuka ria,main masak-masak sesama dengan kawan,study sama-sama,kemas sama-sama,semuanya sama-sama.dan aku menjangkakan yang sama-sama itu semua tidak akan menjadi sama-sama sebab mesti busy gila sampai tak sempat gila nak buat semua tuh sama-sama.



Aku dilantik menjadi ketua rumah.3 minggu balik taiping nih aku rasa aku kena buat banyak benda.seorang ketua kena tough,jadi aku ingat macam nak pergi gym.nak toughkan badan aku macam aaron aziz.hik.lepas tuh aku ingat macam nak ambil ilmu dekat mama.ilmu chef.mana tahu kan boleh kalahkan chef wan.huks.dekat abah aku nak ambik ilmu apa ha??ya ilmu kerohanian.yala boleh sama-sama kongsi ilmu agama kan.mana tahu nanti jadi macam Heliza Helmi mahupun Ustazah Fatimah Syarha.alhamdulillah salji mata memandang.


Harapan : agar cakap-cakap di atas tidaklah hanya sesembang kari.insya-Allah aku cuba untuk semua itu.
























jaritekan: aku rasa ok kot kalau hang kena label "mak cik" hanya disebabkan hang riuh,baju longgaq,tudung labuh dari kena label "minah gedik".ye dok?


No comments: